Proefles

  • Welke kleding moet ik aan bij mijn proefles?
    Bij een proefles Musical, Dans of Song & Dance wordt makkelijk zittende kleding gedragen, bij voorkeur in het zwart. Daarnaast is het dragen van binnenschoenen verplicht in de leszalen. Bij de zanglessen is geen bepaalde kleding vereist, wel is het fijn als je zorgt dat je schoenen zo schoon mogelijk zijn voordat je in de zaal komt
  • Wat moet ik meenemen bij mijn proefles?
    Je hoeft niks mee te nemen naar de proefles. De docent zorgt voor blaadjes met songteksten voor de eerste les. Je mag een flesje water meenemen.
  • Mag ik als ouder de proefles bijwonen?
    Als ouder mag je de proefles niet geheel bijwonen, maar de laatste 15 minuten van de proefles komen kijken naar wat de kinderen gedaan hebben in de les. De docent haalt de ouders op van de gang. Het laatste kwartier kijken is niet elke les, maar een aantal keer per jaar is het kijkles voor ouders. Dit is vaak de laatste les voor de schoolvakanties.
  • Wat is het adres van mijn leslocatie?
    De adressen van de leslocatie zijn hier te vinden.

Algemeen

  • Wanneer begint het nieuwe lesseizoen?
    Het nieuwe lesseizoen is gestart op maandag 2 september 2019. Bekijk hier het volledige lesrooster.
  • Hoe lang duurt het lesseizoen?
    Het lesseizoen loopt van september tot en met juni. De volledige seizoensplanning vind je hier.
  • Zijn er lessen tijdens de schoolvakanties?
    Nee, er worden geen lessen gegeven tijdens de schoolvakanties. Wij houden de regionale schoolvakanties aan, maar hebben ook een aantal lesvrije weken. Bekijk hier ons vakantierooster.
  • Wat zijn de lesprijzen?
    Onze lesprijzen zijn hier te vinden.
  • Wat is het opzegtermijn?
    Bij betaling via automatisch incasso hanteren wij een opzegtermijn van één maand. Indien je vóór de eerste van de maand opzegt, wordt er niet meer geïncasseerd voor de maand daarop. Voorbeeld: je zegt 28 september jouw abonnement op, dan ben je uitgeschreven per 1 november. Zeg je jouw abonnement 3 oktober op, ben je uitgeschreven per 1 december. 
    Bij betaling via jaarfactuur is tussentijds opzeggen niet mogelijk. In dat geval kan er bij een uitschrijving halverwege het seizoen geen geld terugbetaald worden. 
  • Hoe kan ik een Lotte van der Kleij T-shirt of sweater kopen?
    Wij hebben T-shirts en Sweaters voor kinderen en volwassenen. Voor kinderen zijn de T-shirts €15,00, de T-shirt voor volwassenen en alle sweaters zijn €20,00. De kindermaten zijn: 5-6Y, 7-8Y, 9-11Y en 12-14Y. Voor volwassenen hebben we S, M en L (zowel voor mannen als vrouwen).
    Wil je graag een bestelling plaatsen? Stuur dan een mail naar: administratie@lottevanderkleij.nl en geef hierbij duidelijk aan of je een T-shirt of Sweater wilt bestellen, in welke maat en hoe je deze wilt betalen (contant, via factuur of samenvoegen met het automatisch incasso. Als we het artikel op voorrad hebben, maken wij dit voor je in orde en neemt de docent hem mee naar jouw eerstvolgende les.
  • Organiseren jullie ook kinderfeestjes?
    Ja! Wij organiseren musical- en dansfeestjes. Meer informatie lees je hier of neem contact op met Evi

Leden

  • Wat is de ledenpagina / Mijn Lotte van der Kleij?
    Speciaal voor onze leden is er de Mijn Lotte van der Kleij Web App. Zo kan elk lid inloggen op zijn of haar persoonlijk portal “Mijn Lotte van der Kleij”: https://mijn.lottevanderkleij.nl. Op deze pagina’s kan je veel administratieve zaken zelf regelen, e-mails kunt teruglezen en contact opnemen:
    • Je kunt er ons nieuws, onze agenda en het lesrooster bekijken
    • Je kunt afmelden voor een les
    • In jouw persoonlijke lesoverzicht kan je kledingvoorschriften en andere informatie over je les terugvinden
    • Je kunt je persoonlijke gegevens inzien en wijzigingen doorgeven
    • Je kunt een tweede of zelfs een derde e-mailadres doorgeven
    • Je kunt je facturen inzien en downloaden voor je eigen administratie
    • Je kunt e-mails en berichten van Lotte van der Kleij lezen en contact met ons opnemen.
  • Hoe log ik in op Mijn Lotte van der Kleij?
    Op Mijn Lotte van der Kleij log je in met je lidnummer en je wachtwoord.
  • Mijn Lotte van der Kleij als app op je telefoon?
    Je kunt “Mijn Lotte van der Kleij” vastzetten aan het startscherm van je telefoon of tablet, waardoor de portal verandert in een heuse app. Op Android telefoons bezoek je in je browser https://mijn.lottevanderkleij.nl en scrollt naar beneden. Druk daar op de groene knop om de app vast te zetten/te installeren. Zie je geen groene knop, of heb je een Apple-device? Geen probleem: tap op de menu-knop of op de deel-knop en kies voor “Toevoegen aan startscherm”.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
    Heb je nog geen wachtwoord? Klik dan op de rode knop “Wachtwoord aanvragen”, vul je lidnummer en e-mailadres in en klik ter bevestiging op de blauwe knop “Wachtwoord aanvragen”. Je krijgt dan een wachtwoord per e-mail toegestuurd.
  • Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
    Nee, het is vanwege privacyredenen niet mogelijk om jouw wachtwoord te wijzigen.
  • Moet ik mij afmelden voor een les?
    Wij vragen leden zich af te melden indien zij verhinderd zijn en dus niet op les kunnen komen. Afmeldingen geef je via “Mijn Lotte van der Kleij” door. Wanneer onverhoopt een les komt te vervallen, krijg je hiervan altijd per mail bericht.

Lessen

  • Ik zing bij Pop-Up Vocals, hoe kan ik mijn bladmuziek downloaden?
    Om jouw bladmuziek te downloaden kun je via Mijn Lotte van der Kleij de link naar de Google Drive vinden. In de Drive staat alle bladmuziek van het koor. De link vind je op Mijn Lotte van der Kleij bij ‘Mijn activiteiten’ waarna je op de ‘i’ naast jouw activiteit klikt.
  • Zijn er wachtlijsten voor lessen die vol zitten?
    Wij houden geen wachtlijsten bij voor nieuwe leden. Als een les vol zit, raden wij je aan om een andere les te proberen op en andere dag/tijd/locatie. Zodra je reeds ingeschreven bent voor een les, is het mogelijk op een wachtlijst te komen voor een andere les waar jouw voorkeur naar uitgaat. Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat er plek vrij komt in een les.